2021-10-05

JA till frihet och valfrihet!

 20 November är det dags för oss att sprida vårt frihetsbudskap på Söder.







Låten heter BULLY, passande nog.

Men svenska folket har fått nog nu, av att bli hunsade, kuvade och förtryckta.

Nu är tid att stå upp.
Tillsammans är vi starka!

Fotona i filmen är från Tjurbergsparken.

Musik av Jason Shaw.

Min kropp - Mitt val

NEJ till ändrade grundlagar, vaccinkrav i vården, obligatoriska vaccinationer, barnvaccinationer, statliga vaccinkampanjer, vaccinpass, restriktioner, pandemilagar, vaccinhets och totalitära påtryckningar!


Vi ses i Tjurbergsparken (T-bana Skanstull),
lördagen 20 november kl 13!




Tillsammans för friheten!

FRIHET FÖR SVERIGE!


#WeWillALLbeThere
#WeWillAllBeThereOnceAgain 
#TogetherWeAreFREE
#WeWillWIN




Följ oss på telegram!

Följ oss på FB!

Följ oss på twitter!

Följ oss på odysee!

Följ oss på VK!

Mejl: wwd.sthlm@protonmail.com
































1 kommentar:

  1. Jag fick min ex kärlekspartner att återvända till kärleken och lita på mig mer än någonsin tidigare. Hela mitt liv trodde jag aldrig att kärlekstrollformel kunde få tillbaka min ex älskare Mårtensson, tills min vän introducerade mig för den riktiga besvärjelsen, innan jag kontaktade några trollformler för att hjälpa mig men vet om de kunde hjälpa mig, vissa krävde de mer pengar tills Jag följer enkla instruktioner från den stora kärleksförtrollningen via hans personliga WhatsApp-nummer +12162022709, jag kunde kommunicera och ringa honom och få omedelbar hjälp av honom för att återställa mitt äktenskaps kärlek och lycka Drigbinovia Vem som helst kan fortfarande få samma hjälp från honom idag för att återta förlorad kärlek eller återställa en trasig relation och frånskild partner kan återgå till kärleken. det är möjligt eftersom det fungerar för mig inom 3 dagar, min före detta älskare ringde mig på telefon för att be om ursäkt och just nu lever vi båda tillsammans i kärlek och lycka. du kan också nå hans e-post på doctorigbinovia93@gmail.com Tack till Drigbinovia för hans begåvade krafter tack för att du tog dig tid att läsa mitt vittnesbörd?

    SvaraRadera